niedziela, 11 września 2011

Fashion inspiration..


Sama nie wiem czemu, ale zawsze lubiłam oglądać takie zdjęcia, wydają mi się wręcz zaczarowane. Dzisiejszy zbiór obrazków dotyczy tylko i wyłącznie mody. A ja wczoraj spędziłam wieczór na urodzinowym ognisku. Niestety nie mam zdjęcia stylizacji, gdyż nie mogłam zaszaleć. Po pierwsze pogoda na to niezbyt pozwala, a po drugie, to ognisko, więc stwierdziłam, że wygoda i prostota będą najlepszym rozwiązaniem. 






















Zakochałam się w tej piosence;)
I just fall in love with this song;)

źródło: weheartit

21 komentarzy:

  1. również lubię takie fotki :)
    dziękuję baardzo za milutki komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great things!!
    http://corinamvieira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez podoba to zdjecie:D udanej imprezki!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie jest rzeczywiście zaczarowane;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna nutka :DD
    Zachęcam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspir! a torba z przed ostatniego zdjęcia jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się stroić na ognisko, jestem tego samego zdania! ;) ładne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie zdjęcie, takie pastelowe, cudo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście zdjęcia sa magiczne. I bardzo inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo interesująca inspiracja :) podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! I found your blog and I like it so much! Great selection, so inspiring!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Ekstra biżuteria ;) Aż mi się oczy świecą! ;)
    p.s. tak odnośnie Twojego nicku - http://ishawi.blogspot.com/2011/07/secret-garden.html

    Pozdrawiam,
    C

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chce mieć te wszystkie pierścionki !!!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach biżuu, biżu :D Kocham biżuterię!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)