niedziela, 18 września 2011

The start of autumn...






Mogę już ogłosić, że sezon jesienny rozpoczęty;d Szkoda tylko, że wieczory są chłodne, ale cóż. Chyba niedługo pokaże Wam moje nowości, gdyż jestem w trakcie wybierania torby z Atmosphere. Autfit jest z piątku, z wypadu na miasto z W. Można powiedzieć, że się udał, jednak nie kupiłyśmy tego co miałyśmy w planach. A przed nami cały tydzień, może w następny piątek znowu jakiś wypad na odstresowanie, zobaczymy;D A jakie są wasze sposoby odpoczynku od szkoły, codzienności?















Spodnie / Pants- Bershka
Koszulka / Shirt- Troll
Sweterek / Sweater- Reserved
Pasek / Belt- Stradivarius
Torba / Bag- Mizensa
Buty / Shoes- CCC
Szalik / Scarf- Orsay
Bransoletki / Bracelet- H&M
Pierścionek / Ring- KappAhl
Płaszczyk / Coat- H&M 

24 komentarze:

  1. w płaszczyku z szalem wyglądasz mega bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nice!! i liked!!
    http://corinamvieira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your look!
    kisses

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w lublinie goraco! doslownie a tu widze ty juz w plaszczu:):):)
    sliczny plaszczyk i buty:) mam podobne w kolorze fioletowyum:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bez płaszczyka to całkiem fajny zestaw i kolory ładnie wsólgrają ;) ale bez płaszczyka, a w zasadzie bez tego niebieskawego szoaliczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for your comment!=)
    kisses and follow you!

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, tylko szkoda, że już tak jesiennie :( co do sposobów na odstresowanie- chilloutowa płyta + gorąca herbata + dobra książka i jestem w 7 niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wybor toreb jest naprawde duzy na allegro ale niestety przebitka cen też jest ogromna w niektorych przypadkach...PozdrawiamMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje Ci baardzo!:) ja po prostu mam słabość do pasków!

    OdpowiedzUsuń
  10. great blog i must admit bdw check out my blog and lets follow each other thanx

    chuchu-chulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk i torba świetne :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny jesienny zestaw. Najbardziej podoba mi się płaszczyk i torebka! Ja dziś pierwszy raz zmierzyłam się z jesienną aurą i na spotkanie z nią ubrałam parkę i tenisówki, było mi całkiem ciepło. Jeżeli chodzi o moje sposoby odpoczynku od codzienności to niewątpliwie są to zakupy, a oprócz tego lubię poczytać dobrą książkę, albo gazety modowe, które kupuję w ogromnych ilościach i zazwyczaj czytam hurtem z powodu nadmiaru obowiązków.

    Pozdrawiam i dziękuję Ci za odwiedziny u mnie!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień lubię pod jednym względem: można zakładać dużo ciekawsze buty plus te wszystkie mięciutkie sweterki i czapeczki,ah i oh. ale nic nie zastąpi lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny płaszczyk :)

    nienawidzę jesieni ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, nieprzekombinowany zestaw :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you so much for visiting our blog and for your lovely comment :)
    I love your Tshirt too, lol, and also the ring.....plus the whole look is nice and looks comfy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny set, śliczna torebeczka jak i sweter ma cudowny kolor :)

    Ps. bardzo ładny pierścionek!

    również pozdrawiam, ewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor szalika i duży, widoczny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hii Honey! Thanks for your comment! I'm in love with this outfit because I absolutlly love black look!
    I loved your blog too!
    What do you think if we followed eachother?
    Kisses, Rita

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)