czwartek, 30 sierpnia 2012

W jednej chwili świat stanął...



"czuć co czuję
w sobie - to jest próba
bycia świadomą tego
ale też tego co czuję w innych
nie wstydzi się swoich 
uczuć, myśli - lub przekonań
zdać sobie sprawę z tego że
one istnieją"
MM.




Hej wszystkim! Wyżej zacytowany wiersz pochodzi z książki Marilyn Monroe : Fragmenty, wiersze, zapiski intymne, listy". Książka, która dostałam na urodziny daje całkowicie inne światło na gwiazdę starego kina. Dlatego muszę się Wam dzisiaj pochwalić moim urodzinowym, trzeba zaznaczyć, że niespodzianką :), torcikiem. Nigdy nie dostałam takiej niespodzianki, dlatego oczywiście musiałam zrobić mu zdjęcie :) Miałabym ochotę Wam trochę posmucić, jednak tego nie zrobię, a dzisiaj jestem naprawdę w kiepskiej formie.... Starając się wejść na inny temat, powiem Wam, że zaczęłam już jesienne zakupy, zaczynam od torby ;D Wszystko Wam pokażę, ale oczywiście w swoim czasie;0 
Zapraszam na WYPRZEDAŻ SZAFY
















Blause: ZARA
Pants; H&M
Shoes: Fleq
Bag: etorebka
Belt: Top Secret
Watch: No Name



mój torcik 



56 komentarzy:

  1. podoba mi się całość, a szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna bluzeczka no i te buciorki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygladasz! po prostu pięknie i tak promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznaaa ♥ super fotki :) Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy kuszatylko tymi butami ;P Chyba sie skusze;)

    Lubię i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu te buty, no ja sobie je chyba kupię bo to już obsesja;) koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna ta koszula mgielka i butki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pieknie bez okularków :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna bluzka torba też jest prześliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://canndrra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie koszule, ale sama chyba nie odważyłabym się wyjść w podobnej. Niemniej jednak Tobie jest bardzo do twarzy :) Noo i te cudne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już zaczynam powoli uzupełniać szafę ku jesieni! : ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne lordsy <3 koszula i torebka (koleznka ma taka i jest zadowolona, a przy tym super się prezentuje)
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupiłaś te super buty? są jeszcze w sklepach? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w takim razie też się na nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja. też uwielbiam MM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię kobaltowe spodnie, długo na takie polowałam. :) mgiełka jest ekstra. i te lordsy... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, wszystko mi się podoba :))
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super bluzeczka;]
    pozdrawiam i obserwuje;]

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie wygladasz ;)
    super zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja !
    Bardzo mi się podoba :-)
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny masz styl(; no a torcik jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczną masz tą bluzeczkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. masz nieziemskie spodnie, od dawna takich szukam! *.*
    torcik wygląda przepysznie :3

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz prześlicznie. zakochałam się w tej koszuli!
    zapraszam do mnie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, szczególnie buty mi się podobają :)
    Mhmm bardzo smakowicie ten torcik wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw :)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz zgrabny brzuszek! no i groszki rządza:) tez szukam czegos w grochy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna koszula mgiełka:):* uwielbiam takie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i jak zawsze zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka<3

    zapraszam do mnie! Wkrotce rozdanie!

    Zachecam do obserwowania!

    http://burned-with-desire1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę książki, przeglądałam ją w empiku! :}


    http://divanaurlopie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba koszulka i te niesamowicie piękne lordsy :) bardzo ładnie Ci w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna torebka!!:) Pięknie wyglądasz!
    A ja dziekuje za wizyte u mnie:) Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniała stylizacja! Koszula jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, a szczególnie buty <3:)!

    OdpowiedzUsuń
  37. jakaś Ty szczuplutka! normalnie przecinek! ah jaki kolor włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Ta bluzeczka i te buty bardzo do mnie przemawiają plus fajnie to połączyłaś z niestandardowym kolorem spodni :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne spodnie:) I mega, mega buciki:*

    OdpowiedzUsuń
  40. bluzeczka super, torebk równiez
    Bardzo ciekawy blog, miło się go ogląda
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)