niedziela, 18 listopada 2012

Zamigotał świat...


Hi! Tym razem zestaw już na chłodniejsze dni. Swetry już na dobre zagościły w mojej szafie na pierwszym miejscu:) W dzisiejszej stylizacji debiutują moje nowiutkie workery, którymi chwaliłam się już wcześniej:) To jedna z najwygodniejszych par butów jakie posiadam. 
Odbiegając od zestawu. Widziałyście już najnowszą część sagi "Zmierzchu"? Ja jestem po nocnym maratonie i powiem, że "Przed świtem cz. 2" to jedna z lepszych, które powstały. 
A na koniec, jak Wam się podoba nowa muzyka w tle?
Do następnego :*
















Pants, Scarf: Reserved
Sweater: H&M
Bag: Etorebka
Shoes: Czas na buty
Blouse: New Yorker
Necklace: ILOKO

+




37 komentarzy:

  1. Sweter ma boski kolor! :)
    Uwielbiam tę mizensę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną strukturę mają te spodnie z bliska, bo moja kolezanka na uczelni namiętnie w nich chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest cudna, ale sweter o wiele bardziej mi się podoba ;) zapraszam do mnie ;)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. poszukuję i poszukuję takiego swetra ;d
    śliczne masz spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, buty mi się bardzo podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, zapraszam do mnie!

    + Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kolor sweterka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne gatki, jaki to materiał? :)
    Norah Jones uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja coś za Zmierzchem nie przepadam, książki mnie znudziły, więc nie oczekuję zbyt wiele po filmie

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny look;)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! A właśnie jak ustawia się taką muzykę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)
      skorzystaj z tego linka: http://scmplayer.net/

      Usuń
  13. ten naszyjnik jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  14. http://breatheliffe.blogspot.com/ konkurs na blogu. Do wygrania kosmetyki Maybelline New York oraz lakiery Et Voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Workery super wyglądają z tym swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko idealnie współgra :)

    SUper :)
    Ta szarość z karmelem i burgundem :)

    WOW

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny bordowy sweterek, uwielbiam takie na jesień ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sweter jest wspaniały, bardzo podoba mi się połączenie z szarościami- klasa
    ♥ ♥ ♥
    POZDROWIENIA;*:*:* ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny set i świetne buty :)))dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. idealne połączenie kolorów ;)
    dziękuję za odwiedziny ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz juz bez sweterka ani rusz :) Twoj ma piekny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this autumn colors on you! This cardigan is so cute :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look really nice! Would you like
    to follow each other? Check out my blog
    and let me know!
    Fabiola

    wildflowergirl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne spodnie!
    Uwielbiam tego typu buty!! Mam szare totalnie zachodzone;) Najwygodniejsze na świecie!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ladnie
    konek zapraszam :0
    http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam się w spodniach ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny sweter, takiego włąśnie szukam na ten sezon. A buty wyglądają rewelacyjnie.



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)