poniedziałek, 27 lipca 2015

ART LIP PENCIL od LAMBRE...


Kolejna kosmetyczna odsłona! Tym razem chciałam pokazać Wam nowość od firmy LAMBRE. Mowa o szmince w kredce. Uwielbiam tego typu szminki/ pomadki ochronne, są idealne do torebki, zawsze pod ręka gdy trzeba nagle poprawić makijaż ust. Zazwyczaj miałam jaśniutkie kolorki, które delikatnie podkreślały usta, tym razem zdecydowałam się na mocny różowy akcent. Mój kolor to ROSE, jest dokładnie taki jak na kredce czy na obrazku na stronie. Konsystencja jest idealna, dokładnie nawilża usta, nie słabnąc w swej barwie. Ważną zaletą jest to, że się nie bryli na ustach, w porównaniu z kredkami/ pomadkami do ust z którymi miałam już styczność.
Niedługo zobaczycie ją na ustach w stylizacji ;) A jak Wam podoba się ten odcień i co sądzicie o szminkach w kredce? ;) 

















6 komentarzy:

  1. Całkiem fajny pomysł na pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam sobie taką pomadkę w kredce z Kobo (była na nie promocja w Rossmanie), w kolorze też dość intensywnym, choć bardziej podbiegającym pod pomarańcz niż ten twój (mam ją na ustach w najnowszym wpisie). Naprawdę spodobała mi się taka alternatywna opcja! Jest super trwała, też się nie bryli i świetnie nawilża usta.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już odwiedzam ;)
      Ja jeszcze bardzo lubię szminki w kredce od Astor, maja delikatne drobinki, które ślicznie połyskują ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Lambre znam, mam od nich naszyjnik i pomadkę. Ale tego cudeńka nie widziałam. Fajna sprawa, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, aczkolwiek nie wymienię mojej ukochanej pomadki z Rimella na żadną inną !:)
    Zapraszam do siebie na stylizację z koszulą w kratę z wyprzedaży :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)