środa, 27 stycznia 2016

lakiero- mania Color Clu & Ruby Wing...




Kolejna odsłona serii 'lakiero- mania Secret Garden' poświęcona  jest lakierowi Color Club i Ruby Wing. Odkąd zaczęłam na całego szaleć z lakierami, te od Color Club były na mojej liście Must Have! Do mojej kolekcji dołączyły dwa piękne kolorki, iście wiosenne. W sam raz na obecną zimę, by odgonić ciemne chmury. 
Mowa o Color Club Coral Cascade 753 i Ruby Wing Midnight Curfew. Sama nie wiem, który ładniejszy, ale różowy jest wyjątkowy. Lakier jest magiczny, gdyż zmiania swój kolor pod wpływem promieni UV, dlatego niestety teraz nie mogę Wam pokazać tego spektakularnego efektu ;(. Ale sam w sobie odcień różu jest boski! Od strony technicznej również posiada same plusy- pędzelek płaski i szeroki, dwa pociągnięcia pokrywają całą płytkę paznokcia, już jedna warstwa pozwala na zachowanie koloru, bez smug i innych niedociągnięć. 
Natomiast co do odcieniu pomarańczy Color Club (nie jestem specjalną fanką tego koloru na paznokciach, odcień musi mi się wyjątkowo podobać), a ten szczerze przypadł mi do gustu- przyjemny, ciepły odcień. Bardzo ładnie pokrywa płytkę paznokcia, nie zostawia żadnych niedociągnięć, pędzelek, nie jest najszerszy, ale ładnie kryje.
Dziewczyny jeśli w Wasze lakierowe rączki jeszcze nie wpadły lakiery Color Club czy magiczne Ruby Wing szybko musicie to nadrobić, ja jestem bardzo zadowolona i już czekam na słoneczną wiosnę, by pokazać Wam zmianę koloru z różowej buteleczki ;) 
A na koniec mały efekt z pomarańczowym lakierem ;) 















 Przy pomarańczowym odcieniu Color Club postanowiłam zrobić mały eksperyment. Wreszcie doczekałam się latexu z aliexpress i od razu poszedł w ruch. Cieniowanie po raz pierwszy zaliczone i naprawdę działa!Wykorzystałam do tego biały lakier, który kupiłam w biedronce- tani lakier z biedronki okazał się tani jakościowo- od razu trafił do śmieci. Zostawiał smugi i się zamazywał, delikatnie i cierpliwie malując otrzymałam w miarę pożądany efekt bieli. Ostateczny efekt mi się bardzo podobał, skórki zostały czyste, a cieniowanie przyjemnie wygląda;) 
A Wam jak się podoba? ;) 




9 komentarzy:

  1. śliczne kolorki ; ) najbardziej podoba mi sie różowy !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/koktajle-smartfood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne kolorki, w sam raz na wiosnę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na lakieromaniaczkę przystało, skradlabym Ci te lakiery ! piękne kolory, uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane <3
    moja kolekcja lakierow jest dosyć duża, zawsze uwielbialam malować paznokcie, ale dwa dni temu zrobilam sobie hybrydy i teraz szkoda mi ich, bo zaschną nie używane buu :(

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ;*
      Ja właśnie dlatego nie przepadam za hybrydami, wolę zadbać o swoje naturalne i sama je zrobić/ przyozdobić ;)

      Buziaki ;*

      Usuń
  5. Pomarańczowy super, bardzo lubię lakiery Color Club :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)