czwartek, 16 czerwca 2016

lakiero- mania #16 Kinetics...


Dzisiejsza odsłona lakiero- mani jest w dosyć ciemniejszej, stonowanej tonacji. Jednak każdy z kolorków świetnie sobie radzi w cudownych promieniach słońca ;) 
Mowa o trzech kolorach lakierów solarnych Kinetics, wszyscy którzy śledzicie bloga, wiecie, że bardzo je sobie chwalę, a ostatnio coraz głębiej poznaję ich gamę kolorystyczną. 
Do kolekcji dołączyły kolorki o swoich własnych nazwach: 
     * 236 Call me blue
     * 336 Dream high
     * 203 Piano, piano 

Uwielbiam te lakiery za pędzelek. Jest idealnie szeroki i płaski. Dwa sprawne pociągnięcia i cała płytka jest już umalowana. 
Konsystencja również mi odpowiada, gdyż są troszkę gęściejsze. Bardzo szybko wysychają, a przy topie solarnym , trzymają się naprawdę do 10 dni. U mnie wytrzymał 8 dni przy praniu w ręku i zmywaniu codziennie naczyń. 
Na moją uwagę zasługują również buteleczki z wypukłym logo firmy. 

Kolory, tak jak wspomniałam wcześniej są bardziej stonowane, spokojne, niczym jesienne barwy. Jednak bardzo fajnie sprawdzają się również latem czy wiosną. Jestem całkowicie oczarowana niebieskim błyskotkiem, który niesamowicie błyszczy, schodzą bez żadnych problemów z paznokcia. Bardzo ciężko było uchwycić najlepszy błysk drobinek. 
Ciekawy odcień to również Piano, piano, dla mnie bliżej nie określony odcień między szarością a brudnym różem ;) 
A Wam jak się podobają moje nowe odcienie Kinetics?? ;) 



Na sam koniec zapraszam Was jeszcze do udziału w konkursie, który organizuję razem z eOkulary ;) Do wygrania dowolnie wybrana para okularów z prezentowanego modelu, a zwycięzców, będzie aż trzech :) NIE CZEKAJCIE, TYLKO SZYBKO SZYBKO SIĘ ZGŁASZAJCIE --> ZGŁOSZENIE ZOSTAW TU











11 komentarzy:

  1. Niebieski jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o tej firmie,poznałam dzięki Tobie :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne kolorki:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam paznokcie w takim niebieskim kolorze :) Nawet na swoim ślubie takie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobał mi się kolor nr 203 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam jasne kolorki, ale zostaje wierna hybrydom od kiedy odkryłam ze semilaci, bo trzymają się pare tygodni co jest mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)