wtorek, 7 marca 2017

Wełniana marynarka...


Cześć Kochani!! Ostatnie powiewy zimna- mam już taką nadzieję, słońce świeci coraz mocniej, aż chce się łapać ciepło :)
Dzisiejsza stylizacja po raz kolejny na przełomie zimowego look-u i już początkującej wiosny. Cienki pudrowy golfik w połączeniu z wełnianą marynarką, za którą przyznam się Wam, chodziłam i chodziłam. Wypatrzyłam ją na stronie w ZARA i nie mogłam dostać w sklepie, a wyjątkowo chciałam ją najpierw przymierzyć. Po wielu pytaniach i odwiedzinach sklepu doczekałam się jednej jedynej sztuki- czekającej dokładnie na mnie ;) Do tego jedne z moich ulubionych jeansów i kabaretki :)
Dodatki to przede wszystkim torebka, którą zdążyłyście już bardzo dobrze poznać. Manzana i ich czarno czerwony worek ;)




 Jeans Marynarka ZARA    Golf Pull&Bear    Buty Mohito    Torebka Manzana 

16 komentarzy:

  1. Powiem Ci że świetnie leżą te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kolanach widać kabaretki, ale na stopach już nie. Coś przekombinowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na sobie rajstopy, które jak wiadomo się rozciagają. Na stopach po prostu tego nie zrobiły.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  3. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja :)
    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne jeansy :)
    Cała stylizacja bardzo na plus :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty nie przekombinowany zestaw, jestem na tak ! i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu rewelacja ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, uwielbiam takie marynarki! :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. You are so nice love! I like your hair and the mum jeans for sure! So fashionable with fishnets as well :)
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE BEST OUTFITS II

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja. :D
    Zapraszam do siebie:
    http://modnaxl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw na co dzień z odrobiną elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna marynarka :D Bardzo mi się podoba :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Blezer to moje must-have w każdej stylizacji. Ten model jest naprawdę wyjątkowy - świetnie skrojony, z pięknymi detalami. Dodaje charakteru nawet najprostszym zestawom! Odkyj blezery

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)