czwartek, 23 marca 2017

Wiosenna spódnica w kwiaty...


Wiosno, wiosno przybywaj, jestem już od dawna gotowa :) W mojej szafie pojawiła się kolejna rzecz na którą polowałam i polowałam. Mowa o spódnicy midi w kwiatowy deseń, z ciekawymi asymetrycznymi bokami. Przeglądałam ją i przeglądałam z ponad miesiąc, aż w końcu musiała pojawić się w mojej szafie- delikatna, zwiewna i wygodna.
Do tego klasyczna, czarna ramoneska, której od dawna brakowało w mojej szafie. Swój model znalazłam na Denley. Kurteczka miękka i elastyczna. Dzisiejszy look, jest także pierwszym, w którym pojawiają się okulary przeciwsłoneczne- delikatny model od eOkulary.
Dzisiejsza stylizacja to przede wszystkim wiosenna wygoda.




 Spódnica, Kapelusz, Sweterek H&M    Kurtka Denley    Botki Massimo Dutti   Okulary eOkulary 


14 komentarzy:

  1. Piękna spódnica! Uwielbiam kwiatowe motywy w tym sezonie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, nietuzinkowa stylizacja :) Bardzo ładnie Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka to cerata, natomiast buty sa super. Cała stylizacja piękna z minusem za plastikowa kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka nie została wykona z materiału bawełnianego- odsyłam tutaj do zapoznania się z definicją ceraty.
      Jest za to miękka i bardzo przyjemna.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się kurtka i kapelusz :D Ramoneska- mój must have w szafie :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jest świetna, podoba mi się jej długość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw!
    W stu procentach spójny, bardzo przemyślany kolorystycznie!

    I ten melonik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie jesteś już gotowa na wiosnę, która tuż tuż :) Piękny melonik !!

    Pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The pattern of the skirt is so gorgeous! <3 I also love your hat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się właśnie kurtka podoba najbardziej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)