poniedziałek, 23 października 2017

Długi jesienny sweter


 Jak Wam się podoba moja zmiana?? Ja już jestem na tak, przyzwyczajenie robi swoje. A dzisiejszy look, to dzięki długiemu, wełnianemu swetrowi idealny zestaw na jesienne, ciepłe wyjście. Kremowy sweter upolowałam na SheIn- jest mega mięciutki i ciepły. Dobrałam do niego musztardową koszulę i czarne bawełniane spodnie w prążki od BonPrix. Czyli dzisiaj wygoda przede wszystkim :) W dodatkach postawiłam tylko na zegarek.


 Spodnie BonPrix    Koszula Mango    Sweter SheIn    Botki Massimo Dutti    Torebka VENEZIA 


15 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki, klasyczny strój, świetne buty, wyglądasz wyjątkowo pięknie w tej stylizacji. Pasuje Ci ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja;) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja stylizacją, ale ja i tak wzroku nie mogłam oderwać od Twoich włosów :)
    Pozdrawiam, Jo
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie rewelacja! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kardigany :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. jej jak cudownie! buuziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. the shiney leather boots and the stripey pants are my fav!
    following you now!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna Stylizacja! Spodnie ciekawe:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja! ;) spodnie w poziome paski to dobra opcja ;) ps. Masz piękny kolor włosów ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taki długi sweter. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już niedługo taki właśnie sweter okaże się idealny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)