środa, 22 listopada 2017

BLACK FRIDAY with SheIn


 Jak Wasze nastroje? Mam nadzieję, że dobre i gotowe na wielkie wyprzedaże z okazji Black Friday. Niektóre sklepy już Nas kuszą świetnymi rabatami, tak jak sklep SheIn. Już teraz możecie poszperać i upolować coś rewelacyjnego w świetnej cenie, wszystko znajdziecie tutaj - http://bit.ly/2z6fxEM 
 Ja zrobiłam dla Was małe zestawienie z tego, co mnie najbardziej urzekło i z wielką chęcią przygarnęłabym do swojej szafy. Przede wszystkim są to swetry, cieplutkie, milutkie i bardzo przyjemne dla oka. Po drugie, luźne, cieplejsze, ale na każdą okazję i do każdego look-u spodnie. Wiązane w pasie, z gumą i podwiniętą nogawką, modele idealne. A na sam koniec coś co dziewczynki lubią najbardziej, czyli sukienka i ciekawa koszula. Tego nigdy za wiele w szafie. A możecie już teraz znaleźć idealną sukienkę na sylwestra czy święta. Mnie kremowy model oczarował, byłaby idealna na rodzinne święta :)


 SUKIENKA     KOSZULA 
                                            SPODNIE W PASY     SPODNIE W KRATĘ  
                                                                                                                      
                                                                                                                      SWETER Z POMPONAMI         SWETER Z CEKINAMI                                               SWETER Z WIEWIÓRKĄ

1 komentarz:

  1. fajne rzeczy :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)