czwartek, 26 kwietnia 2018

Elegrina - sukienki na każdą okazję

Dziewczyny przed Nami cudowny letni sezon, który oprócz letnich stylizacji, pełnych przewiewnych topów i spódniczek jest dla wielu z Nas sezonem weselnym, pełnym przyjęć i imprez na powietrzu i nie tylko. 
Dla mnie zbliżające się lato jest właśnie takim czasem. Przede mną wesele, wieczór panieński i kto wie, może i moje własne przyjęcie weselne. Dlatego już teraz rozpoczynam poszukiwania idealnych sukienek na wszystkie imprezy. 
W wielkich poszukiwaniach w internecie odkryłam sklep Elegrina, który dysponuje szeroką gamą sukienek ( i nie tylko) właśnie na takie okazje. Suknie wieczorowe, które każda z Nas może przejrzeć idealnie pasują do okazji. 
Moja pierwsza myśl o takiej okazji, to długa sukienka, sukienka midi. Jednak wszyscy wiemy, jak wygląda szykowanie się na dany model, a potem jego kupowanie. 
Na stronie sklepu Elegrina kilka modeli wpadło mi w oko. 
Wybór sukienek jest naprawdę olbrzymi. Znajdziecie długie, mocno zdobione suknie, jak i małe cekinowe, klasyczne czarne - idealna na każdą okazję. 
Poniżej kilka moich typów, które z pewnością można wykorzystać nie tylko podczas jednej uroczystości czy imprezy. 
Różowa KLIK     Kobaltowa KLIK     Czarna KLIK    Cekiny KLIK







2 komentarze:

  1. Te sukienki wyglądają świetnie ostatnio sama skusiłam się i kupiłam podobną właśnie na zoio. Ale teraz ta czarna wpadła dla mnie w oko i myślę, że się na nią skuszę. Wszystkie z resztą wyglądają świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna sukienka nie tylko na wieczór, ale na każde wesele. Bardzo mi się spodobała. Będę polowała na takie cuda. Aktualnie swoje sukienki kupuje na SoSimply
    sosimply, ponieważ cena jest zniewalająco niska w porównaniu do innych sklepów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)